Zprávy

PENNY JE VŽDY DOBRÝM SOUSEDEM

Úterý Duben 13, 2021
156
Vizualizace možné podoby prodejny PENNY.

Pečivo, maso nebo i pivo od místních a lokálních dodavatelů, ovoce a zeleninu a většina produktů od českých a moravských producentů. To je to, co lidem nabízí PENNY. Během čtvrtstoletí, od roku 1997, se stalo, i díky tomuto přístupu, oblíbenou sítí s nejvyšším počtem prodejen u nás a v letošním roce plánuje otevřít 400. obchod s červenožlutým logem. 

 

Každoročně PENNY otevírá 8 až 10 nových prodejen a další desítky modernizuje. Z nejnovějších prodejen nabízejících 7 dní v týdnu kompletní sortiment s důrazem na české a lokální produkty se v posledních měsících mohou těšit obyvatelé Ivanovic na Hané, Jilemnice, Dobrovic, Chocně nebo Dobré. „Nové lokality vybíráme s důrazem na to, abychom byli dostupní všem po celé zemi. Aby nás jednoduše řečeno měli za humny. Klademe důraz na menší města a obce, protože naším cílem je být součástí dané komunity. Být zkrátka dobrým sousedem,“ říká Tomáš Kubík, manažer komunikace PENNY. Právě proto PENNY vždy úzce spolupracuje s vedením města nebo obce a svoji prodejnu navrhuje tak, aby byla součástí daného místa a dotvářela jeho atmosféru. „Naším cílem je zlepšit nejen zásobování a nákupní možnosti obyvatel, ale respektujeme dané prostředí a potřeby obyvatel. Snažíme se lidem přinést i něco navíc. Podíleli jsme se na vybudování kruhového objezdu na hlavním tahu do Jilemnice, v Boru u Tachova na vybudování odpočinkového parku, v Týnci to bylo dětské dopravní hřiště, a podobně.“  Jednou z hodnot, které PENNY vyznává, je sousedskost a blízkost, proto mu záleží na příjemném prostředí nejen v prodejnách samotných, ale i v jejich okolí, na což myslí už při přípravě nových projektů. Nejnověji také podpořilo projekt Sázíme budoucnost, který má za cíl vysázet 10 miliónů stromů v celé České republice. 

Příchod PENNY do obce pak také znamená, že platí do obecního rozpočtu daně z nemovitosti, vytváří nová pracovní místa, a to s nadprůměrnými platy v rámci oboru, nebo nabízí možnosti spolupráce pro místní dodavatele, ať už pekaře, řezníky či farmáře. Otevření každé nové prodejny pak přináší do obce nejen možnost nakupování sedm dní v týdnu, 357 dnů v roce, bez nutnosti dojíždění do okolních měst, ale také příležitosti pro místní podnikatele. 

PENNY se také významnou měrou podílí na činnosti České federace potravinových bank, které zdarma poskytuje zázemí v podobě centrálního skladu v Modleticích u Prahy. Jen loni také věnovalo dva mimořádné dary potravinové pomoci v celkové hodnotě 6 500 000 korun a celkem tak loni věnovalo potřebným 320 000 porcí jídla. Prostřednictvím Nadace Krása pomoci podporuje seniory a dlouhodobě také bojuje proti plýtvání potravinami, plastům a má vlastní projekt na lepší podmínky pro hospodářská zvířata. 

Štítky: